"دید نو" در گالری احسان

اولین نمایشگاه انفرادی نقاشی مهدیه مشاقی تحت عنوان " دید نو" مشتمل بر 8 پرتره از روز جمعه 31 اردیبهشت ماه تا پنجم خرداد ماه در گالری احسان گشایش می یابد.

به گزارش گالری آنلاین، مهدیه مشاقی متولد سال 1368 و فارغ التحصیل مقطع فوق دیپلم در رشته سخت افزار کامپیوتر از دانشگاه علمی کاربردی و کارشناسی گرافیک از دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی از سال 1385 فعالیت خود را در زمینه نقاشی سیاه قلم و چهره آغار نموده و پس از آشنایی با جناب استاد فروجی و موفق به فعالیت در زمینه نقاشی با مداد رنگی , پاستل و نقاشی تلفیقی شده است.

در زمان تحصیل آکادمیک با پشتیبانی اساتید آقای جلالی و خانم همتی در بخش گالری نقاشی دانشکده هنر دانشگاه آزاد و با کمک و همکاری دوستان دانشجو کارهای خود را که شامل چندین پرتره سیاه قلم و مدادرنگی بود در معرض دید دانشجویان و اساتید دانشگاه قرار داده است.

مهدیه مشاقی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گالری آنلاین اظهار داشت:

هدف اصلی من معرفی کارها و سبک کاری خود به دیگر هنرمندان است . انتخاب آثار بر اساس سلیقه شخصی و دیدگاهم نسبت به سیاه قلم بوده است، همچنین انتخاب عنوان دیدی نو به این دلیل بوده است که من نگرش خود به سیاه قلم را دیدی نو و تازه میدانستم و سبک کاری خود را نو می انگاشتم زیرا سیاه قلم فقط به سیاه سفید و خاکستری خلاصه نمیشه از دیدگاه من میتوانیم دیدی زیبا تر و فراتر به این نوع سبک داشته باشیم (دید نو ).

وی در ادامه افزود: ابعاد کار های من از ۵۰در ۷۰ شروع میشود زیرا در پرتره چشم محل نفود در روح وکالبد انسان است . در ابعاد بزرگ چشم خود را بطور کامل به نمایش می گذارد پس من سعی کردم به روح نقاشی های نفوذ کنم .
مهدیه مشاقی متولد 1368 است و در سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را در زمینه نقاشی سیاه قلم و چهره آغاز کرده است.

این هنرمند توضیح داد: پس از آشنایی با جناب استاد فروجی کار خود را به صورت حرفه ای ادامه دادم و به تلفیق پاستل با سیاه قلم پرداختم و این تلفیق را دیدی نو در کار های خود می پندارم ،با سبک خود خواستم که سیاه قلم حرف بیشتری در هنر عصر معاصر و گذشته باشد.

علاقه مندانبه بازدید از این نمایشگاه میتوانند به گالری احسان به ادرس اقدسیه ،اجودانیه ،14 شرقی،شماره 22 مراجعه نمایند.

logo-samandehi